onsdag 2 december 2009

Min första fotobok

Nu har jag gjort min första fotobok, fick ju en gratis om jag blogga om det, och så nu fick jag välja en som är värd 295kr hos Fuji.
Så klart var jag ute i sista minuten och jag visste inte vad jag skulle göra för album, hade inga roliga semesterbilder, hade blivit så mycket ihop plock.
Så en Tyra bok fick de bli, lite kul faktiskt, tjejerna har ju sina album från dom var små så nu var de hennes tur.
Nu vet jag hur man gör så de kommer och bli fler fotoböcker :)

4 kommentarer:

  1. Gud så liten o söt hon va, fast det är hon ju nu också!Puss o Kram Tyra, love you!!!

    SvaraRadera
  2. Visst är det kul med fotobok. Jag gjorde en till Alex i födelsedagspresent med bilder från hans första djurparksbesök på Borås Zoo nu i somras. Jag tog massa bilder där som blev riktigt bra och så fina i boken.

    SvaraRadera
  3. Vad gulligt!!

    Den kommer man ha nytta av lågnt framöver!!!

    SvaraRadera
  4. Söt bok! Vi har ju inga fotoböcker av oss när vi var små...man kan ju göra en om sig själv!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)