torsdag 3 december 2009

Godmorgon!

Har precis blivit klar i köket, jag skulle ha gjort Lasagne igår kväll men sen fanns det ju rester och då glömde jag bort de :) Så nu står den i ugnen, ville inte lämna köttfärsen över dagen så det var bara och börja laga mat kl.6.20 på morgonen,men jag är ju morgonpigg så det gör ju inte så mycket. Fast någon här hemma kommer och klaga när jag kommer hem,......måste du stöka i köket så tidigt!!! :) Nu börjar det lukta mat så snart är Tyra också uppe...

Nu är det bara -4 ute så det är ju lite bättre, det är alldeles vitt ute av frosten, brrrrr
Nu ska jag snart cykla till jobbet men först ut med vovven. Ha en bra dag allihopa!

8 kommentarer:

  1. God morgon på dig! Jag kunde för en gångs skull sova till klockan ringde! Fint med frosten, men ingen sol:( Jag som tänkte gå ut och fota! Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon! Oj så duktig du är så tidigt. Jag är ganska morgonpigg men inte för såna sysslor. Det jag kan göra då är kaffe;) ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt att ha maten klar när du kommer hem :) Men du cykla försiktigt! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ja tänk så skönt att få det undan!

    Well done och slafsa njutfullt!

    SvaraRadera
  5. Oj, det var tidigt - men skönt att ha det klart!
    Hoppas du hade en bra arbetsdag!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Skönt och ha de klart när du kommer hem!

    SvaraRadera
  7. Ja, på Ullared kan man säkerligen finna alla sina julklappar till bra priser. Vet inte om man måste köa för att komma in beros kanske när man kommer. Vi ska vara där tidigt så vi får se.

    Vicki

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)