onsdag 2 december 2009

En kall morgon

Riktigt kall morgon, det är ju frisk luft men det tar ju emot. Eftersom det var så kallt......
...så åkte ju min nya mössa på från Esprit, det finns vissa som tycker den är ful, dom kan ju ha sin tråkiga mössa på sig då. Man ska väl ha lite färg i mörkret :)

Jag och Tyra åkte upp till pappa för min faster från Kemi var där och hälsade på, det är ju inte ofta man träffas. Så lite uppdatering från Finland blev det runt morgonfikat.
Nu ska jag åka till Maxi och handla, ses senare!
(Bilden på faster är från i våras)

4 kommentarer:

  1. God morgon! Ja idag är det jallt. -6 har vi men solen skiner från en klarblå himmel:) Tycker mössan är fin. Själv använder jag sonens *fniss* En stickad mörkgrön från h&m som är väldigt töjbar och på honom kasar den bara upp över öronen så jag norpade den:) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Bah!
    det var -4 grader hos oss och första gången som jag behövde skrapa rutorna. Men det gör inget - jag brukar tänka "nu dör all ohyra" och kanske även dom envisa bakterierna som gör oss sjuka hela tiden :-)


    Din mössa är ju jättefin jämfört med min...hehe

    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Den ser väl bra ut! Jag lånar hela familjens mössor och Julia har tagit min:) Ska kanske köpa gran och sticka en, eller ska jag beställa av brorsonen Matias?!

    SvaraRadera
  4. JAG VET! Jag skrev gran, kan bli lite stickigt:)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)