måndag 10 oktober 2011

Ny resa bokad :)

Jossan kom över på fm och hon ville så gärna att vi skulle boka resa till januari, och hon behövde inte tjata direkt :)
Så nu drar vi till Turkiet och det ska bli skönt att få komma ner den tiden, utan turister denna gång :) vi kommer åka runt till fler ställen där nere så tiden kommer gå sååå fort.
Vi har nu firat med god mat och nu ligger jag på soffan och ska försöka få en lite microsömn innan jobbet i kväll.
Jossan håller koll på hur många dagar det är kvar och hon har upplyst att det är 95 dagar exakt idag.
Bye bye!!

15 kommentarer:

  1. Så härligt det låter! Vi har ju också bokat en resa, men jisses den är inte förrän nästa sommar....

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt, alltid roligt att ha något att se fram emot. hade ni eget boende i Turklandet???

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Åh det låter härligt att få ny energi sådär i början på året.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Å va mysigt...
    Tack för din fina kommentar
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Så härligt. Får jag plats i resväskan ;-)
    Hoppas ni får en underbar tid tillsammans där.
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. 95 dagar, då är det inte alls långt kvar egentligen, härligt att komma iväg till varmare breddgrader den tiden på året
    kramar

    SvaraRadera
  7. Gud så skönt att få åka iväg :)

    Sv: det var i slutet augusti

    SvaraRadera
  8. Va skönt. Jag har oxå en resa in bokad rundresa i Florida i slutet av april.

    SvaraRadera
  9. Härligt att ha en resa bokad!
    Mineralpudret är det bästa jag provat förresten!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Å så härligt! Hur är vädret i Turkiet i januari?

    SvaraRadera
  11. HEJ
    Jag har försökt många gångne kommentera ditt senaste bloogginlägg om FEBER utan att ens komma in på comments :(

    tar det här dagen före då...

    det där ordspelet word bla bla nånnting har man hört talas om att många spelar *inte jag*
    MEN är beroendeframkallande hehe...
    kanske finns vaccin mot de där wordfebern du fått :S
    *FNISS*

    ha en skön solig dag Kram

    SvaraRadera
  12. Det går inte att kommentera ditt översta inlägg (wordfeud...)?
    Men jag återkommer om en sisådär 5 år när jag har bytt ut min ericsson-telefon från 2003.... ;-D

    (PS. Ja, jag kan ringa och SMS:a ifrån den). Hi hi!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)