tisdag 11 oktober 2011

Feber!!

Detta ord gav inte många poäng :)
Godmorgon! jag är ledig tjohooooo :)
Nu har man fått wordfuedfeber, har du också blivit drabbad?
Men ibland blir det lite stressande när man vill spela och inte har tillfälle till de, har lite dålig mottagning på landet där jag jobbar :(
Sen på kvällen kan jag ibland slå av ljudet för jag vill inte vakna av ljudet av att någon har spelat kl.24, så då får man vänta till nästa dag.
Om någon vill spela så heter jag "adanir" och har en solros som bild ifall det är någon annan som kommer upp :)

11 kommentarer:

  1. Äntligen!!
    Jag ska fixa wordfued/ M

    SvaraRadera
  2. Härligt att vara ledig, jag är oxå ledig idag :)
    Jag har noja på detta spel, svårt att sluta på kvällen, får tvinga mig själv :)
    Kan lägga till dig senare, jag har en bild på Selma så då vet du att de är jag :)
    Ha en skön ledig dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha, alla verkar helt Wordfeud tokiga - även jag. Så jag kommer att lägga till dig ;)


    Kram F

    SvaraRadera
  4. Jag är inte drabbad än, vågar inte testa för jag vet att jag fastnar :P
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Hoppsan! Nu blev jag nog lite "röd om kinderna" sitter och skriver och läser på inredningsbloggar idag och den ena länken ger den andra och vips var jag här och läser vad som skrivs.....det är nog sådana här mogna flickor som du som min Mamma och min Fru varnat mig för!
    Fin och trevlig blogg!
    Kram ifrån Oumberlige Peter!

    SvaraRadera
  6. ÅÅÅÅÅÅÅÅ ha du fått wordfuedfeber/influensa inte vaccinerat dej då *FNISS*

    SvaraRadera
  7. Det är så roligt men samtigt lite stressande när man har för många spel på gång.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag har just oxå börjat...snacka om beroende! Addar dej :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)