torsdag 13 januari 2011

Jag är en torris.....

Godmorgon, har precis kommit ut från duschen och sitter nu och äter gröt och bloggar.
Tänkte på vad med krämer de går åt nu, smörjer kroppen minst en gång om dagen, ibland blir de två. Jag har väl skämt bort kroppen med alla krämer! Köpte nya produkter från Bodyshop igår!
Men nu så vill kroppen ha lite extra för så här torr på fötterna brukar inte jag vara, känner du dig och torrare än vanligt?
Sen måste man byta ibland för kroppen blir van vid samma annars och de hjälper inte så mycket.
Är du en torris?

2 kommentarer:

  1. Ja du på vintern e huden torr så den måste smörjas... på sommaren likaså å för få behålla fin bränna... evigt smörjande.. undras hur de gjorde förr... min morfar får alltid fin brun färg men kan ej tänka han smörjer in sig hehe..


    Ha en bra dag KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja dom äldre har vant kroppen utan krämer, men man vill ju lukta gott :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)