fredag 14 januari 2011

Gärna en resa till.........

Idag är de fredag, tjohoooo ropar många men de gör inte jag direkt. Jag är ledig idag men jag har hela helgen som jag ska jobba, men allt går bara man kommer dit.
Man börjar ju bli deppig av detta väder, jag behöver sol nu. Tänk om man kunde åka bort...........

Ska inte gnälla, har ju faktiskt en resa klar och den bär ju som vanligt till Marmaris, man kanske ska snart börja byta resmål men jag trivs ju där och jag får en behövlig avkopplande semester.
Jag älskar och resa därför resväskan på dagens bild, tror jag fått den av syrran (inte Kicki).
Har inte varit i så många länder men många ggr på samma ställe, tror jag är uppe i 35 ggr till Turkiet, tänk om de fanns klippkort :)
Vi har ju haft planer på Thailand i nov/dec men de får vi nog stryka om inte Ayman får jobb :(
Snart som sagt ska man börja se över vilka semesterveckor man ska ha på jobbet, tur att jag tar när ingen annan vill ha :)

Har du börjat planera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu blir jag glad :)