onsdag 6 januari 2010

Lite saker om mig

Tog jag från www.sandmellantarna.com har man inget och göra så kan detta vara kul


‏Vilken svordom använder du mest?
Jävlar, men jag svär inte så ofta, fick aldrig lära mig :)

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Kl.05.32 när jag jobbar, vill ha egen tid innan jag börjar jobba och när jag är ledig brukar jag automatiskt vakna samma tid

Hur många resväskor äger du?
3 st olika storlekar

Använder du flip-flops?
Ja, älskar dessa skor, äger 5-6 par

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Maxi och coop

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Japp

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Reader, lyckades somna efter halva igår

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Oftast med familjen och ibland en vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Litet hus max 3 km från stan, körkort och bil till tjejerna och massa annat

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja de har man nog fått höra, lat att man inte orkar gå långt

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej, Tv är bra sömnmedel

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Niklas Strömstedt

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Det finns många bra, jag har aldrig någon världens bästa-favorit.

Vad åt du till middag senast?
Tacos till middag igår

Använder du huvtröjor?
Ja ibland, jobbigt och ha de under jackor

Kan du vissla?
Jaaa!

Vem var den senaste som ringde dig?
En kompis

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Länge sen jag äkte men jag gillar när de går fort, upp och ner

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det händer säkert, och då får dom göra det.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja på julafton, de var väl de enda som visades.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Här i stan finns inge köpcentrum så de får väl bli Västerås

Hur många syskon har du?
En bror och 2 syrror som är äldre än mig

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing och Mamma Mia kan man bäst, men kan ju inte direkt replikerna till. Har sett flest ggr i allafall

Äger du några band t-shirts?
Nej

När flög du senast?
I somras, hem från Dalaman, Turkiet

Läser du för skojs skull?
Ja det gör jag verkligen. Bloggar, tidningar, böcker.

Diskar du din egen disk?
Ja, och de går hyfsat bra men skulle kunna tänka mig en diskmaskin

Har du gråtit offentligt?
Ja de har hänt men de tar vi inte upp här

Har du en stationär dator eller en laptop?
2 laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid, men när det är något som intresserar mig.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Inget av dessa, never!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, inte borde, men det är trevligt att bli bjuden såklart.

Kan du kasta macka?
Ja, de har jag gjort många ggr

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej. Varför fråga om just Jamaica?

Vad har du med dig in på bion?
Godis och dricka

Vem var din favoritlärare och varför?
Jag har inte haft någon favvo direkt

Vad har du för väder?
Morgon och -15 grader.

Har du en blogg?
Ja! Vet ni väl!!!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Bild och gympa

Gillar du att flyga?
Ja, man har gjort de ett antal ggr

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor

När sov du senast på golvet?
I somras på en madrass

Om du har körkort, när fick/tog du det?
1989

Vilken är din favoritdrink?
Vet inte, dricker allt för sällan, Martini är gott

Gillar du din boende-situation?
Jag gillar våran lägenhet, lagom stor

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst sju timmar, men gärna mer. Jag kan sova mindre och ändå fungera.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja ibland har man fullt upp ¨på sina lediga dagar

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja, i åttan och nian, då blev man lite tuff ibland

Vilken är din favoritfrukt?
Melon, apelsin, banan och vindruvor

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja ibland

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
45 har jag för mig.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej

Tror du på liv på andra planeter?
nej faktiskt inte

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vill jag inte ta upp här ifall personen läser detta

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns Gud?

Vad var det senaste du åt?
Yoghurt med flingor

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Samma. Men många män är lätta att umgås med också.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet faktiskt inte

Gillar du senap?
Ja, men inte för stark

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det ordnar sig. Det kommer att bli bra.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja kanske, inget jag säger nej till i allafall

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
vet faktiskt inte, de får andra tala om

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Jag har köpt en del från Tradera.

Tycker du om att krama folk?
Ja, kramar räcker långt

Äger du en digitalkamera?
Ja, den är jättebra

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Abba Agneta

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja de gör de verkligen, hatar folk som lovar saker

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Barn 312

Tycker du att du är attraktiv?
Nej. Men jag har inget emot mig själv direkt.

Vad är du allergisk mot?
Pollen, hästar, damm

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, inte det minsta.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte, dom hade ju hoppats att jag varit kille :(

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Hoppas på många, läser alla

3 kommentarer:

  1. Många frågor! Det mesta känner jag till:) Jag tror du skulle fått heta Andersi!

    SvaraRadera
  2. Kul att du tog med dig den coh kul läsning. Måste fråga...barn 312, vad är det för bok? Jag läser ju jämt och vill alltid ha tips på bra böcker. Nu låter det som att jag älskar att frossa i andras olycka då denna boken fick dig att gråta;)

    SvaraRadera
  3. Skojjigt med såna här frågor.. :o))

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)