lördag 12 december 2009

Min lördag

Syrran och jag har strosatstan, en fika på Gredelin är ju standard, supergott fikabröd ju.
Jag vet inte riktigt var jag ska hitta mina julklappar, köpte hela en julklapp, har ett antal kvar.
Det blir till och beställa på nätet, och det är ju nästan enklare om man vet vad man är ute efter.
Så nu är en julklapp till klar, kan tyvärr inte berätta vad det är.
Sen när jag kom hem gjorde jag brända mandlar, tack för receptet Maya :).
Nu ska jag leta fram lite städgrejer, ska på uppdrag :)

2 kommentarer:

  1. Köpa klappar i sin hemstad känns bäst, lättare med byten då! Mandlarna ser smarriga ut, kanske kan ta receptet!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig skulle också vilja se Erik och Tove i finalen. Har inte hunnit sett finalen ännu men ska göra det när jag får tid.

    Har ni fått snö ännu?

    Vicki

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)