måndag 7 december 2009

Kom precis in

Godmorgon, vilket mörker fast klockan är 7.30, vi möter många som är på väg till jobbet, alla är påklädda ordentligt fast det var ganska så skönt ute idag.
Rönnbären ger lite färg i allt det gråa
Här bor jag, med en fin julgran framför huset :)
Jag är ju ledig idag och ingenting inplanerat, skönt och ta det lugnt bara. Ska leta julklappar på nätet, hann ju få Josefines önskelista i allafall, de hjälper lite.
Nu blir det lite mera kaffe och sen min morgon macka, orkar inte vänta till Ayman kommer upp kl.10 :)

2 kommentarer:

  1. God morgon! Ja det tar en bra stund innan det ljusnar OM det ljusnar. Vissa dar e det så grått så det känns som morgon/kväll hela dan. Härligt att vara ledig. Hoppas du får en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  2. Måste väl sätta på mig pannlampan om jag ska hämta granris idag!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)