måndag 9 november 2009

Semester i 9 dagar, tjoho


Idag var de skönt och vakna upp och veta att man är ledig i hela 9 dagar, men jag har ju ett möte idag men de räknar jag inte.
Vi ska starta en ny grupp som ska planera anhörig/kundträffar, kan bli lite kul faktiskt. Men jag såg nu att när jag tog fram denna inbjudan stod det att man skulle ha anmält sig så fort som möjligt, har jag ju helt missat :) Så nu har jag mailat chefen och hört om det är ok att jag kommer. Dom ville säkert bara veta antalet till fikat får jag hoppas.

6 kommentarer:

  1. God morgon:)
    Gud vad härligt att va ledig ... jag är ledig idag :) Men sen är det som vanligt igen.

    Du har en Award att hämta hos mig och jag hoppas du antar utmaningen som följer med den :)
    Kram Maya

    SvaraRadera
  2. God morgon! Åh så härligt att va ledig så länge. Önskar dig en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Oj vilken utmaning Maya, men jag ska fundera lite vad jag ska skriva. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Gött med en såppas lång ledighet,, då känner man ju verkligen av den.
    Får jag semester nu på torsdag så är jag ledig i 11 dagar.. :o))
    PÅ det behöver jag alltså bara 1 semesterdag.. bra va..??!! :o))

    Ha nu en underbar semater och passa på o njut ordentligt.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. Jösses så avundsjuk jag blir på dig. 9 hela dagar ledigt - tänk jag hade blivit klar med köket på dessa 9 dagar. Hrm... kanske man skulle ta en semesterdag eller två för att avsluta projektet. Tja, tål att tänkas på!

    Ha en jätteskön dag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Jag är likadan, läser inte allt, inte så noga! Är vi släkt eller?

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)