lördag 29 mars 2014

Vilken underbar dag






I dag har jag mest varit ute, en runda på stan med Karoline och självklart en fika hann vi me :)
Sen har jag suttit med nosen mot solen och bara njutit av värmen, så nice och avkopplande!
Men nu sitter jag själv här hemma, mannen har åkt på bröllop och jag hade inge lust alls och följa med för jag har aldrig träffat personerna så då valde jag och vara hemma i stället.
Sitter och fotar, inget som är intressant kanske men kul och fixa med inställningarna.
Nu börjar magen kurra så hemmapizza blir bra.

Vad gör du?

2 kommentarer:

  1. Lite synd att jag sovit denna soliga dag, men hann ut på en kort promenad- lyssnandes på HAPPY i lurarna, den låten är helt underbar!!! Se mitt inlägg på bloggen :-)
    Annars så är jag strax iväg till jobbet, helt okey att jobba i natt faktiskt :-)
    Ha en fortsatt trevlig lördag kväll! Så snyggt foto på rosorna i gult!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag jobbade mitt dygnspass, gick på lördagmorgon klockan 09.00, gick av i morse söndag klockan 09.00.

    Snygga bilder, men hur fixar du så en bild blir svartvit förutom blommorna..?? :-// *fattar nada*

    Sköt om dig.. // Kramen Annelie

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)