söndag 5 januari 2014

Nu jävlar........

Exterior Fitness View - Picture of D-Resort Grand Azur, Marmaris
This photo of D-Resort Grand Azur is courtesy of TripAdvisor

 ......måste jag komma igång om jag ska orka träna i mars när vi ska iväg på en träningsvecka, kondis vill/måste jag ju ha då!!!
Jag har två månader på mig och tills dess hinner jag få hyfsad kondis men då måste jag verkligen ligga i nu i 2 månder.
Jag har varit ute idag och pw och det känns så skönt nu efteråt så det är bara iväg i morgon igen, tjohooo!! Har lagt upp små delmål så man blir lite pushad :)

På bilden ser ni vårat gym som vi kommer tillbringa lite tid i, så vi behöver inte skylla på dåligt väder för detta är inomhus!

GODMORGON!!!

9 kommentarer:

  1. Håller med... nu j-ar
    jag har nyårslöfte att nu ska de bli hälsans år på alla de vis....
    men inte kul ut å pw i vinterjacka... måste skaffa lite varmare träningskläder...


    kramen på dig

    SvaraRadera
  2. Kul med mål, det får en att bli peppad till träning. Heja!

    SvaraRadera
  3. låter kul med träningsresa. vilket vackert gym du kommer att åka till. "mina" hotellgym brukar ligga i källare utan utsikt.
    lycka till med förträningen!
    aino

    SvaraRadera
  4. jag kan int eträna på det sättet måste ta det lugnt lugnt :)

    SvaraRadera
  5. PWs är kanoners för kondisen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Wow, vilket redigt gym. Lycka till.

    Kramen Annelie

    SvaraRadera
  7. Oj, vilket fint gym! Skönt att börja träna och slippa snö!!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)