torsdag 30 januari 2014

Ingen vanlig dag för det är ..........

Bild lånad

Jag blir ju hemma idag och hoppas nu att jag blir feberfri så jag kan jobba i morgon igen!
Men idag fyller jag ju år och ska nu njuta extra av detta år då jag fortfarande är med i 40+ klubben och om ett år måste jag söka ny medlemskap i 50+ och är inte alls sugen på och byta men jag har ju inget val eller?
Jag har varit vaken sen 3.30 eftersom jag sov nästan hela dagen igår men jag har ju chans och ta en lur om en stund efter mannen åkt till jobbet!
Vi kanske ses senare! Ciao!

6 kommentarer:

  1. Grattis Hipp Hipp Hurraaaa
    Krya på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med dagen! :-)
    Ha en toppendag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS på din dag, hoppas att du är någorlunda pigg så du orkar fira ordentligt.

    Ja fyyyy,, 50 år nästa år.. visst låter det skrämmande..?? :-/

    Kramar Annelie

    SvaraRadera
  4. Grattis och hoppas du kryar på dig snart :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis än en gång, och hoppas att du njutit av dagen trots att du är sjuk..men förhoppningsvis på bättringsvägen :)

    SvaraRadera
  6. Åh... Hipp hipp hurra för dig, Anna! ♥
    Sambon gick in i 50-årsklubben veckan innan dig. Jag går också in i den nästa år. Hur sjutton det nu gick till. :-D Jag vidhåller att jag är 17½ (okej, kanske 25 då)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)