lördag 18 januari 2014

Godmorgon Lördag!


Jag hade planerat och ta min pw nu på morgonen direkt men är man frusen inne så vill man ju inte alls gå ut, Prinsessan var uppe en sväng men hon har gått och lagt sig igen så hon behvör visst inte bli rastad, tur jag har!
Jag får ta min träning i kväll i stället, måste måste måste!!!

Ute är det rena vintern och inne gör man vårfint och det lär ju nu dröja innan den kommer, tur att man åker bort en sväng i början på mars :)

Vad händer hos dig idag?

5 kommentarer:

  1. God morgon till dig!
    Ja nu vart det vinter och hos mig är det nog ca 30-40 cm snö nu.
    Men snart så kommer den efterlängtade våren.
    En fin dag till dig och hejsvejs!

    SvaraRadera
  2. Ja nu som först har vintern kommit hit ner till oss också....

    Ja ut å gå blir de inte utan man får ta crossen istället... e så glad för den


    kramen på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar jag hade plats med en cross :)

      Radera
  3. Här ligger ett tunt täcke med snö, som pga blåsten har lagt sig tjock på vissa ställen och på andra ställen inte alls. Vill helst ha ett tjockt vitt landskap att njuta av några veckor.

    SvaraRadera
  4. Vi tog en promenad trots att snön yr men det är ändå skönt att komma ut en stund.
    Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)