fredag 29 november 2013

LOVE


LOVE

The Weekend in Black and White


19 kommentarer:

  1. Very interesting photo. Perfect in b&w.

    SvaraRadera
  2. Wonderful black and white images.

    SvaraRadera
  3. What a beautiful padlock! Well seen and photographed.

    SvaraRadera
  4. I see love is locked so it doesn't get away.

    SvaraRadera
  5. Best å låse, slik at kjærligheten ikke stikker.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/11/29/the-weekend-in-black-and-white-21/

    SvaraRadera
  6. Det var en fin bild. Jag har tappat min blogg domän vardagsglitter.com. Bloggar nu från min gamla adress. Vardags-glitter.blogspot.se. Kram

    SvaraRadera
  7. What a great find! Love this shot.

    SvaraRadera
  8. so sweet… what a lovely image!

    SvaraRadera
  9. Såg inte först att det var en stuga! Så söt! Nu har jag också en svartvit bild...

    SvaraRadera
  10. So lovely photo! Beautiful done!

    SvaraRadera
  11. Mycket fin och berättande bild.

    SvaraRadera
  12. I LOVE this pictures!
    Jean

    SvaraRadera
  13. What an unusual little lock! Love it, especially in black and white.

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)