måndag 8 juli 2013

Oväntat besök


Varje dag på min semester fick jag besök av duvan, den sov under mitt tak, snyltgäst :)
Men duvorna där nere gillar jag bättre än här för där är dom inte så många.
Lyckades fånga den på bild iallafall!

Nu kommer jag ha tidiga jobbmornar i fyra veckor, jag är morgonpigg men jag gillar inte och ha bråttom på mornarna, det kommer säkert gå fort.
Nu är en roadtrip inplanerad så jag hoppas jag kan vara ledig i två dagar, hoppas hoppas!

Njut av solen nu ni som är lediga!!!

2 kommentarer:

  1. Jag uppskattar tidiga morgnar men känner som du, vill inte ha bråttom.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Avskyr att stressa på morgonen så jag är alltid uppe tiiiidigt. Själv jobbar jag tre veckor till innan jag får gå på välbehövlig ledighet. Hoppas du får ledigt så du kan åka på en roadtrip, spännande. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)