söndag 24 mars 2013

Full fart redan

Godmorgon allihopa!
Jag är full med energi just nu iallafall, tvättar och plockar överallt. Det blir en städdag idag, vill ha ordning med pynt inför påsk idag för jag vet ju aldrig hur jag jobbar denna vecka.
På påskafton fyller Karoline 27 år, det var ju inte länge sen hon föddes liksom, tiden går för fort nu och sen på påskdagen har vi syskonträffen.
Så vi blir ju knappt hemma men lite ordning vill man ju ha.

Sen vill jag tipsa om denna underbara rumsprayen, räcker med 1-2 tryck så sprider sig doften i hela rummet, vaniljlime valde jag, mums :)

Ses senare!!!!

6 kommentarer:

  1. God morgon!
    Hoppas du får en bra dag med städning och påskpynt! :)

    SvaraRadera
  2. Det är skönt att vara uppe tidigt och städa, så har man resten av dagen till något roligare!
    Hoppas att det ordnar sig med jobbet för dig.
    Kram och trevlig solig söndag.

    SvaraRadera
  3. Här ska det bara njutas av det vackra vädret! En långpromenad längs havet och
    förhoppningsvis ska vi hitta en plats i lä, där vi kan sitta och dra i oss lite D vitamin!
    Ha en bra dag!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  4. Jag har en sådan spray också, väldigt effektiv, luktar nästan för mycket tycker jag. Kanske borde jag testa en annan doft :)

    SvaraRadera
  5. SV: Tack ska du ha .. Saknar dock håret!

    Haha, kände mig nog tröttare än vad jag såg ut..

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Hoppas att det blev en bra söndag! :-)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)