måndag 15 oktober 2012

Min inbjudan! sex (halv sex) hos oss :)


Jag skickade ju inbjudningskort till min kväll i lördags och eftersom vi hade lite "Halv åtta....." så
skulle de ju heta lite lika. Jag tyckte ju att klockan sex vore en bra tid men då såg de ju inte så
bra ut på inbjudningskorten, Sex hos oss!! vilka funderingar dom hade fått :)
Jag ändrade då till halv sex hos oss och de låter ju lite bättre men då ville ju Kicki vara lite påhittig
och ändra min inbjudan till SEX i sin blogg, vet ej varför? :)


Och då hade ju Kicki varit lite rolig och ordnat en SEX (halv) låda till oss med 
diverse innehåll, fantasin får flöda :)
 

Musen var till Tyra och inte till Ayman :)
 

Tittut!!!
 

Bara erotiska färger, svart och rött
Ja den blev en rolig och lyckad kväll med mycket skratt!!!!

10 kommentarer:

  1. *SKRATTAR* sex hos oss ja de hade man nog funderat...

    När jag jobbade på ett cafe på gymnasie så fick vi ett gott skratt...
    Jag skulle ge tillbaka 6kr å säger..
    -ja då får du sex utav mej. GUD va gennerad ja blev å va vi skratta sen ja jizzez...

    Måste blogga om detta nu-.... be back

    SvaraRadera
  2. Haha, och syrran trodde att det var klockan sex!:) Många fina praktiska saker ni fick! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja tänk så det kan bli o vilka associationer man kan få av ett ord

    SvaraRadera
  4. Coolt! Åh vilken trevlig kväll det låter som ni hade :-) Nu blir jag ju sugen på att fixa middag själv med halvåtta hos mig tema!

    SvaraRadera
  5. Vad kul! Middagen ser helt underbar ut på bilderna innan, likaså cup-cake på pinnar, mums!
    Ha en härlig start på veckan!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  6. Det ser ju verkligen mumsigt ut och så fint upplagt & dukat!

    Rolig idé med låsan....:)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)