fredag 3 augusti 2012

Nykomlingen - Remulus

Remulus 8v
Igår kväll var jag och hälsade på denna lilla nykomling, namnet Remulus är inte riktigt klart ännu, de är ju många som ska enas om namnet :)
Men han var så mjuk och lurvig, lite busig som en valp ska vara och sen helt plötsligt så kan dom sova var som helst, det blir ett nytt besök nästa vecka.
Dessa hundar är för fina bara, vi hade en collie när jag var liten. Man tänker ju på Lassiefilmerna när man se dom.

Detta är Kämpte, the King i huset :)

4 kommentarer:

  1. Men sånt underbart litet pyre...
    När jag föddes (för hiskeligt många år sedan. ;-))föddes det en liten valp som hette Ramona. Hon vart en vacker och ståtlig collie. Det var min mammas fasters hund och vi följdes åt i hela 13 år. Mitt tonårshjärta dog en smula samma dag som hon var tvungen att avlivas....

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)