måndag 9 juli 2012

Nya arbetsuppgifter

Många linor och ha koll på :)

Godmorgon!
Gick upp lite extra tidigt för jag ska ju börja klockan sju idag, det händer ju inte annars. Jag ska vara på kontoret och jobba i fyra veckor så det blir många saker och ha koll på, och bra tider har jag, 7-12 måndag-fredag :)
Jag ska sitta på bemanningen och fixa vikarier till grupperna om någon blir sjuk, så nu håller ni er friska så ni inte strular till det allt för mycket för mig :) Ska bli kul och göra annat också!!
Jag har fortfarande några nätter kvar så jag får ihop mina timmar.
Nu ska jag äta frulle och sen fixa i ordning mig!!

9 kommentarer:

  1. Skojj,, då är du alltså samordnare nu..??
    Säkerligen ett roligt jobb,, men fyyy när det kör ihop sig.

    Lycka till..

    SvaraRadera
  2. Vilka bra tider!...och du klarar nog det galant! Kram

    SvaraRadera
  3. 7-12 låter inte helt fel!
    Då har du fortfarande mycket kvar av dagen.

    Hoppas att ingen blir sjuk och strular till det för dig.

    Kramizar

    SvaraRadera
  4. Va skönt att jobba halvdagar! Borde alla få göra :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. ha en härlig arbetsdag... nu är min semester äntligen här!

    SvaraRadera
  6. Hej hej! Härlig att få resa för här har vi inte varit bortskämda med fint väder inte....
    Vi blir hemma i sommar så får vi se i höst. Är så dyrt nu när Kaan kostar lika mycket som jag och så är det ganska jobbigt att resa ensam med honom även om han är duktig.
    Har ju flyttat så det är ju lite dyrare hyra oxå. Fast vi va ju i Istanbul i slutet på april så vi har ju rest en gång i år redan :)
    Kram Hanna och Kaan

    SvaraRadera
  7. Schyssta arbetstider, då hinner du njuta vid ev fint väder.

    SvaraRadera
  8. 7 är tidigt men att sluta tidigt är helt OK! ;)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)