lördag 7 juli 2012

Fika på stan ;)

Vid vattenfallet, Marmaris
Det var ju lika bra och gå upp tidigt idag me för jag måste sova en stund senare för nattjobb väntar igen.
Idag har jag planer och gå på stan med systeryster och handla lite nya kläder till mamma och säkert en fika för det var ju ett tag sen :)
Hade tänkt ut och gå idag men jag har varit så trött sen jag kom hem och nu känns det som jag har en förkylning på gång, inte så konstigt när man kommer hem till den här kylan. Hoppas att jag kommer igång snart för det är nu en vecka sen jag tränade sist :(
Nu ska jag hälsa på hos er :)
Ha en bra dag allihopa!!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du klarar dig och att förkylningen som
    är på g försvinner.
    Ha en trevlig dag.
    kram

    SvaraRadera
  2. Du har inte funderat på att ta reda på mammans dvs. min sida av saken?
    Mariann sitter och snackar skit om mig både på facebook och bloggen inför mina barn! Dom två minsta blev så ledsna så dom tog bort henne och min stora tjej är kvar för att hon vill se vad häxan mer tar sig till!

    Kan säga att nu är jag så satans trött på Marianns utspel och skitsnack!
    hon känner varken mig eller mina vänner och knappt mina barn!
    Och hon har ingen aning om vad som har hänt och inte har hänt tiden innan hon och Christian blev ihop eftersom hon bor nästan 60mil bort! så hädanefter så kommer inte mina barn att komma i närheten av henne!

    ps. Det är bara apor och skvallerkärringar som bara lyssnar på den ena parten och har sedan en åsikt. FY FAN!

    Och svartis på Mariann!? Hahaha nej knappast ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kanske också ska tänka på vad du skriver i din blogg, för barnen läser väl den me??

      Radera
  3. hon började skriva om mig och jag försvarar mig.
    Det hade du nog också gjort efter nästan 10års påhopp och skitsnack.

    Hon började skriva skit om mig på Facebook där mina barn gick in och protesterade och bad henne sluta. Dessutom så skriver jag inget om mig själv så varför skulle barnen bry sig?
    Om dom inte gillar henne för det jag skriver ger jag blanka f*n i för dom kommer inte få träffa henne mer.

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)