måndag 4 juni 2012

Måndagmorgon!!

Vaknade med tuppen igen men lyckades somna om, hade ju ställt klockan för jag skulle träna men jag var sååå trött så jag tar de senare.
Kikade ju på BB-finalen så nu är de över så då är det inget jag följer på tv, de är ganska bra nu när de är sommar och sol :)
I dag blir de en sväng på stan ev fika/lunch med Karina, hoppas på de sista för jag längtar efter en god sallad (hoppas hon läser detta) :)
Sen handla lite hem och de sista till resan som är i morgon :)
Have a nice day!!!

4 kommentarer:

  1. Hoppas du/ni får det kanonbra!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha en kanon bra dag och hoppas
    du får din sallad :)
    Kollade oxå bb finalen, skönt nu
    när man inte har nått att följa på tv:n

    Kram

    SvaraRadera
  3. Man ska egentligen inte somna om när man vaknar tidigt.
    Det är bättre att ta en siesta mitt på dagen

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)