tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag

Firar du denna dag?

6 kommentarer:

  1. NOPE... inte mer än man säger några fina ord till varandra som vi gör vilken dag som helst... Vi har Kärlek alla dagar!
    Men Snutta brukar rita *massa* teckningar å så,,,hihi...

    Kramenz

    SvaraRadera
  2. Firar inte men här kommer en stor kram

    SvaraRadera
  3. Ger mina nära och kära ett par extra kramar.
    Varma kramar till dig.

    SvaraRadera
  4. En bra sak i mitt i februari är Alla Hjärtansdag. Att sända och ge lite extra omtanke och kärlek denna dag :)
    Firar kanske jag inte direkt gör men en blomma el choklad kanske en textrad till någon jag tycker kan behöva det, sitter fint en dag som denna.
    kram

    SvaraRadera
  5. Självklart firar vi! Men inte just för Alla Hjärtan, utan för att vi för 10 år sedan fick den bästa present vi kunde få... ett barn

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)