söndag 8 januari 2012

Kalas igår...

En vecka har gått sen sist vi var där och åt en god middag, igår var det dags igen och då fira min fina syster som fyllde jämna år i december men som då flydde till varmare breddgrader och de gjorde hon helt rätt i.
Jag kommer också resa den dagen jag firar jämnt om jag har chansen.Vi fick i allafall en trerätters meny som var supergod, hon er en hejjare i köket så allt smakar supergott!!
Grattis och tack syrran!

Nu blir det en sväng upp till mamma med lite handling innan.             
SES!!

9 kommentarer:

  1. Mysigt med god mat och trevligt sällskap!

    SvaraRadera
  2. vad gott att bli bjuden på god middag :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Så trevligt :) Alltid lika mysigt att umgås och äta gott :)

    SvaraRadera
  4. Alltid trevligt med kalas =)
    Ha en härlig Söndag.
    Kram M

    SvaraRadera
  5. Appen heter Shape up och är gratis:) BLÄ för värk! Kram

    SvaraRadera
  6. Så himla trevligt med kalas.

    SvaraRadera
  7. Vad mysigt :)
    Ni verkar vara så mysiga systrar du och din syrra <3

    Ha en fin kommande vecka <3
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  8. Trevligt med tre rätters middag :)

    Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)