lördag 7 januari 2012

Fin morgon och minus sju.....

Nu är de lördagmorgon, det hade nog många redan igår, så man blir lite dagvill :)
Det var i allafall skönt ute och det kommer nog bli en solig dag så man får väl ta en extra runda.
När jag var hos kiropraktorn sist så tyckte han att jag skulle fixa broddar till mina skor så jag inte ramlar för då kan det gå illa med min rygg, men när man hör ordet broddar så tänker man på pensionärer, men jag vet att jag det inte är så för många av mina bekanta har broddar och det är inge fel på det, men i mitt huvud snurrar de pankisvarning.
Jag ska gå försiktigt och jag hoppas att det nu blir VÅR snart!!!
Nu blir det duschen, see you later!

9 kommentarer:

  1. Det finns diskreta varianter:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset!
    Har du broddar Kicki?

    SvaraRadera
  3. Ryggen är viktigare så köp nu broddar!!

    SvaraRadera
  4. Man tänker så automatiskt... ja tänker på hästar me deras stora roddar...hehe...
    Jag har oxå blivit tillsagd skaffa såna men men man e så fånig.... borde tänka rätt....

    ha de skönt i minusgrader å solsken...
    här e de +4 grader å gråtrist....

    Kramenz

    SvaraRadera
  5. Hemma på min gata ser det oxå ut att bli en fantastisk dag.

    SvaraRadera
  6. Jag tänker oxå att broddar är för pensionärer..men min uppfattning har ändrats..broddar är en toppen uppfinning :)

    Ha en skön promenad :)
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Ta broddar, det är inget fel med det, jag tycker tvärtom att du är en klok kvinna om du köper dem!

    SvaraRadera
  8. Tänk på att löpare har broddar och de är långt ifrån pensionärer! ;-)

    SvaraRadera
  9. jag fick broddar i julklapp :) det är INTE tantvarning, var rädd om dig
    bamsekramar

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)