Snart byter jag internetleverantör och jag är inte ensam om det för det är flera av mina vänner som råkar ut för samma störning.
Detta gäller http://www.tele2.se/ och det är störning minst en gång i veckan och flera som jobbar hemma står då där utan internet och hemtelefon.
Nu måste tele2 ta och skärpa sig innan dom förlorar ett antal kunder!!!
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR...........
Ni har förstört min dag nu!!!!!
Såja, ta dig en chokladbit och lugna ned dig lite grann! Kram
SvaraRaderahellou
SvaraRaderaJa tele2 har man inget förtroende för... ta 2 chokladissar...
KRAMEN
Fotbollsfru Marie
Måste köpa ny choklad nu eller Tele2 kan ju bidra med en låda!!!
SvaraRaderaJa håller med dig att nog kan dom som plåster på såret skicka lite choklad :)
SvaraRaderaKram
Ja du, har också hört att de krånglar mycket.
SvaraRaderaVi hade dom innan men bytte. Det strulade massor.
SvaraRaderaHa en fin kväll.
Kram
Fy vad irriterande, jag personligen hatar tele2. De har lurat mig på pengar. Lovade att jag skulle få tillbaka mina pengar men jag har aldrig sett röken av dom...
SvaraRaderaÄr nog inte helt fel att byta.
Kram!
Trist....
SvaraRaderaDet är ju så sjukt irriterande när inte internet fungerar...
SvaraRaderaMan betalar ju för en tjänst... och då ska det faan funka... Grrr för dåligt internet...
Hoppas det fungerar bra snart.
Kram M
Jag har haft telia i massor med år och är super nöjd!
SvaraRaderaHej Anna,
SvaraRaderaDet är tråkigt att läsa att ditt internet inte fungerar hemma. Det är självklart viktigt för oss att din tjänst funerar fullt ut. För snabbast och bästa hjälp med en felsökning rekommenderar vi dig att kontakta vår support på 0772-25 25 25.
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2
michaela.lindell@tele2.com