tisdag 6 september 2011

Snart så....

Möten hit och möten dit, det är mycket nu.
Var och hämta färdig mat efter mötet, har inte så mycket tid till och laga mat innan jag börjar jobba. Känner mig ganska seg men det ska väl bli bättre. Har haft allergi i några dagar nu men vet inte mot vad???
Har precis lyckats få iväg min taxfreebeställning, så skönt att jag har en resa inbokad, ska bli nice och komma ifrån allt ett tag, sen får jag ta tag i allt när jag kommer hem med nya krafter.
Dags och dra sig iväg!!

3 kommentarer:

  1. Härligt med en resa!!

    SvaraRadera
  2. Igen..??!!

    Jag tycker du reser titt som tätt.. *gött*
    Vart ska du denna gång..??

    Komma ifrån dessa höstliknade dagar och JOBBET..

    Trivs din gubbe på sitt jobb..??

    Ha en underbar onsdag.. // Kramen

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt att ha något att se fram emot, det har inte jag just nu så hösten känns ganska lång men jag älskar julen och den nackar snart på dörren. Tiden brukar gå ganska så fort och så kanske jag tar lite ledigt med barnen på höstlovet har en del ledighet att ta ut ;)

    Kram F

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)