måndag 26 september 2011

Ladies Night!!!!





Vi hade en riktigt trevlig kväll på Ladies Night i fredags, kul och se så många tjejer, tanter, damer, gummor och kärringar samlade, ha ha!!
Jag tycker inte Frank Anderssson var så bra, så han kan dom byta ut!!
Så detta gör vi om nu när gruppen är splittrad, eller hur Karina, Sara, Kicki och Maria?? Vi ses vänner!

Så nu har jag inget bokat framöver, tycker det har varit fullt upp så nu får man börja varva ner.
Dags och börja fixa här hemma, hejså länge!!!

8 kommentarer:

  1. Det där måste jag gå på någon gång. Stor kram

    SvaraRadera
  2. Var det jättebra ??
    Vi funderar på att boka till oktober i cloetta center = ))
    Ha en fin måndag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  3. Kul med lite nöjen :) Såg ladies Night i Gbg för några år sedan, det var kul. Men en gång räcker :)

    SvaraRadera
  4. Jaaa vad kul! Jag vill också se det där :D

    SvaraRadera
  5. TACK själv för en super trevlig kväll i fredags. Visst gör vi om detta. Absolut =)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag ser verkligen fram emot att se dem om ca en måndad ;) Brolle är ju min stora favorit *dregel*
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)