onsdag 21 september 2011

Hemma igen!!

Hej!!!
Nu är jag hemma igen, de var ju inte lika mysigt och äta frukost här hemma, saknar denna balkong som jag bara älskade, min dröm är och få bo så här en dag :)
Men nu är det bara och ta tag i vardagen igen och så kan man ju börja planera nästa resa så man har något och se fram emot :)
Idag har jag bara ett möte med min nya arbetsgrupp och det ska bli spännande, sen blir det och plocka här hemma för det kan visst inte mannen!!!
Jag ska naturligtvis inte glömma er, hälsar på hos er under dagen!!
Kraaaaaaam!!!

10 kommentarer:

  1. Åh wow, vilken härlig utsikt från balkongen!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem till hösten :)
    Förstår att du saknar denna balkong..vilken utsikt :)
    Ha en bra dag
    kram

    SvaraRadera
  3. Mmm... vem vill inte bo så..??
    JAG..!!!
    Tänk va gött o ha varmt & soligt för det mesta.. *drömmer*

    Vad irriterande att gubben inte kan hålla städat tills du kommer hem.. :o(

    Välkommen tillbaks kanske jag ska säga också.. // Kramen

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem till vårat fin ahöst väder. Hoppas du har haft det skönt. Ses på fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken bild. Den är som tagen ur en resekatalog. Underbart!

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem igen !!
    Där skulle jag oxå vilja sitta och äta frulle = ))
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  7. välkommen hem igen, den balkongen ser underbar ut :)
    Sv: visst är det bra att mormor finns :)
    kramar

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)