måndag 12 september 2011

Drömde om packningen

Godmorgon, nu drömde jag om min packning att jag glömde massa med kläder och skor och det är ju inte bra. Så här sent ute brukar jag aldrig vara så nu börjar jag känna mig stressad fast jag kommer och hinna, det är lugnt. Jag ska bara iväg några timmar sen så.... Jag gillar och skriva ner en lista på allt som ska ner i väskan men inte ens det har jag gjort!!
Hade ju tänkt fixa allt igår innan jobbet men jag var ju så snäll och följde med mannen till Biltema och det är en affär jag inte gillar, katalogen kan jag kika i men sen leta efter de är inte lika kul.
Mannen blev nöjd med sina delar till sin lilla bil :) så nu kan jag åka.
Nu kanske jag ska sätta fart, ska hälsa på hos alla er under dagen, hej så länge!!!

5 kommentarer:

  1. Gillar inte heller Biltema men ibland följer jag med och slinker in på Nisses som oxå ligger där ute :)
    Ha en skön dag
    kram

    SvaraRadera
  2. Det där med packning fixar du snabbt...du är ju en rutinerad resenär:)Kram

    SvaraRadera
  3. Biltema slipper jag helst att besöka. Det var snällt av dig att följa med in :-)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)