tisdag 26 juli 2011

Shopping och hämta Tyra

29 kr från Hemtex

Konstig morgon eftersom jag var ledig och ingen hund hemma, de hör inte till vanligheten :)
Bäst och passa på och stanna till vid Hälla när man ändå har vägarna förbi, där hittade jag panelgardiner, bagagetag från Hemtex, topp och bh från Lindex, sen vidare till Skultuna outlet där jag köpte djupa mattallrikar och presenter.

Tyra blev i allafall glad när jag kom och skulle hämta henne, så jag stanna kvar en stund för jag blev bjuden på kaffe och god cheesecake av Julia, TACK!!
Kicki får jag åka och hälsa på en annan dag :)
Nu ska jag fixa mat till mannen som kommer hem, see you!!

3 kommentarer:

  1. Jag kom hem en halvtimme efter du hade åkt...:( men vi ses kanske imorgon igen! Kram

    SvaraRadera
  2. du har hunnit med riktigt mycket idag, kan tänka mig att Tyra blev jätteglad att se dig igen :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. Tänk vad du har hunnit shoppa idag =) Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)