fredag 1 juli 2011

Nu ska de väl fungera, eller??

Bilden från stranden i förrgår
Godmorgon, tror jag ska söka efter en ny bloggsida, jag har haft en hel del strul med denna och de är inte kul när man verkligen vill göra ett inlägg och de sen inte fungerar, sen att man förblir anonym när man kommenterar om man inte loggar in minst 3 ggr och sen fungerar de kanske.

Så sökes: en ny bra bloggsajt!! kom med förslag!!

Idag är jag ledig, har väl inga direkta planer mer än att jag kanske ska träffa Kicki en stund, vi får väl se.
Ser fram emot morgondagen för då blir de trädgårdsfest, så håll tummarna att de inte blir regn för då blir den inställd :(

See you later!!

6 kommentarer:

  1. Tråkigt att de inte funkar som de ska..
    Konstigt nog så funkar de bra för mig än så länge i alla fall.
    Håller tummarna att de inte kommer regn :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Säg till om du får ett bra tips på annan sida

    Tycker blogger/blogspot strulat länge nu.. mer eller mindre...

    /Fotbollsfru/Marie

    SvaraRadera
  3. Strul hos mig med men känns konstigt om man ska välja nytt! Vi ses!

    SvaraRadera
  4. Igår kunde jag inte logga in. Konstigt.

    SvaraRadera
  5. Strular ibland, ibland inte - jag har redan bytat blogg en gång och vill inte göra det igen om jag slipper! Wordpress har jag hört ska vara bra!

    Önskar dig en superskön fredag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Jag gillar wordpress :) allra bäst med eget webbhotell och domän :p

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)