onsdag 20 juli 2011

Lilla byn Turunc

En mysig liten by som vi åkte till på hemvägen, kan ju tala om att de var ju inte den bästa vägen. Vi var långt ovanför trädtopparna och inga räcken på sidorna, tur man inte fick så många möten!

 Gatan ner till stranden
 Fannse en del armband och välja på :)
 Från ca 4kr och uppåt, man kan passa på och handla
 Deras lilla strand


 Här skulle vi köpa glass men dom var trasiga och dyra så vi gick till ett annat ställe

 Så 30m bort var glassen mer än hälften så mycket billigare
 Vilken utsikt, lilla byn ser ni längst ner



Har varit här flera gånger tidigare men har då kommit hit med båt, och jag föredrar nog de :)

Nu ska jag fixa  mig klar till jobbet, har läst några bloggar men kunde bl a inte kommentera hos Ullis, så jag återkommer.
Ha en bra dag allihopa!!!
KRAM

9 kommentarer:

  1. Mysigt lite by. Fina bilder!
    Sv: Vi stannar i Sverige 1,5 vecka sen den 31e åker vi till Kroatien i 2v och när vi kommer tillbaka därifrån är vi i Gbg 2 dar sen åker vi hem hit igen. Så 4 veckor blir vi borta totalt.

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Det får mig att längta till vår Turkietresa i september!
    Ha det så bra på jobbet!

    SvaraRadera
  3. Vad modig du var som körde! Jag tycker det är alldeles för läskigt! Kram

    SvaraRadera
  4. Men hallå... vad det en GB glass box jag såg där på bilden *fniss*
    Ha en fin dag!
    Kram Maya

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder!!

    SvaraRadera
  6. vad härligt det ser ut och vilken vacker utsikt
    kramar

    SvaraRadera
  7. Maya, dom har samma logga som GB men de heter Algida i Turkiet, glasslistan ser nästan likadan ut :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Underbar liten by och fantastiska bilder.
    Man vill gärna åka dit :)
    Önskar dig en fin dag
    kram

    SvaraRadera
  9. Ser så mysigt ut på bilderna :)
    Va sjutton är de för fel när de inte går att kommentera?

    Ha en bra dag
    Kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)