lördag 30 juli 2011

En dag med sol och bad


Denna härliga strand ligger också utanför Marmaris, sista biten får man åka traktor för vägen
är så smal så man kan inte ha möte, 12kr fick man betala t/r
Vattnet var som i en swimmingpool :)



Ett måste :)


En turkisk fru svalkar sina fötter i allafall, hon var nog bra sugen och hoppa i :)






I denna lilla kiosk hade dom en hel del, vi köpte våran lunch där för 20kr, hur billigt som helst. Men här är de nästan bara turkar som kommer till denna strand därför är de billigt!

Idag är de mulet så då är de bra att man kan titta på lite solbilder!!
Ha en bra helg!!

9 kommentarer:

  1. Det värmer, härliga bilder! Den stranden har ni aldrig visat oss! Ha en bra jobbehelg! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med alla dessa minnen! Fina bilder!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder !!
    Tack för dom.
    Ha en mysig lördag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Härligt med bilder en regnig dag som denna! Snart åker vi till Belek och det ska bli riktigt skönt!

    SvaraRadera
  5. Men guuuud vilka underbara bilder. Där önskar jag att jag var just nu, oh! vad jag skulle simma i det vattnet! Och så skulle jag inte börja jobba på måndag! :)

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig strand, dit vill jag åka!!

    SvaraRadera
  7. Bilden på den turkiska frun är underbar och väldigt osvensk :-)

    SvaraRadera
  8. Vilka harliga bilder, jag blir sa sugen pa att aka pa semester nu! :) Aven om det ar varmt aven i Istanbul sa ar det ju inte riktigt samma som söderns strander. :P Minns du vad den dar stranden hette, eller stallet dar den lag? Om man skulle irra sig bort till Marmaris nagon gang... :) Kram!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)