fredag 3 juni 2011

Älskar grönt!!

Fick hem mina efterlängtade converse, måste ju bara ha ett par gröna :) Har ju köpt en del gröna plagg så klart man måste matcha.
Jag kan verkligen rekommendera denna sida http://www.spartoo.se/ bra priser på allt, fraktfritt och man har öppet köp i 30 dagar och de kostar ingenting och skicka tillbaka, så kika in.

Jag har jobbat natt men har nu 2 timmar kvar, måste verkligen sysselsätta mig nu innan John Blund kommer, har skrivit brev till pappa, gjort i ordning packlista, beställt taxfree och sen fixat med kort på datan.
Hoppas kunna sova några timmar sen!!! Ha en bra dag alla ni andra!!! KRAM

12 kommentarer:

  1. Grymt snygga!! Trevlig resa!

    SvaraRadera
  2. Supersnygga! Älskar också grönt, så jag skulle gärna ha ett par sådana.
    Ha en riktigt skön och avkopplande semester!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Snygga skor !!
    Ha en fin dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  4. Oj, vad det händer mycket sorligt hos dig nu!! Hur mår din mamma? Är hon kvar på sjukhuset? Har ni haft begravning för din pappa ännu?

    Jobbar du natt eller du har börjat med det nu?

    Ha det bra,Vicki

    SvaraRadera
  5. Jätte snygga! Me like a lot!

    SvaraRadera
  6. Vad fina dom är! Verkligen jättefina! Jag vill ju också ha såna nu, synd bara att jag får så ont i fötterna av dom...
    Har du börjat jobba natt? Eller tillfälligt? När är det du åker iväg?

    Kramar <3

    SvaraRadera
  7. Så snygga!!! Vill ha! Får nog ta och kika in på den där sidan!

    SvaraRadera
  8. Jättefin färg!!!

    SvaraRadera
  9. Converse är alltid snygga :-)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  10. Jättefina! Nu måste jag också kolla in den sidan :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)