torsdag 5 maj 2011

Liten Deniz

Min kompis Monica födde en liten tjej för sex dagar sedan, hon kom i taxin på väg till BB, hon hade bråttom den lilla svurken som hon sa. Är man svurk har man föräldrar som den ena är svensk och den andra turk :)
Hon var ju så liten och söt lilla Deniz, de kommer bli många besök hem till dom :)
Annars kan jag ju berätta att idag är jag en ny människa nu, känns skönt att ha sovit ut.
Idag blir det jobb igen, längtar riktigt mycket efter semester nu!! vem gör inte de?

7 kommentarer:

  1. Så söt... Deniz va fint namn...
    svurk HAHA ha ja aldrig hört förut...

    Skönt känna sig utsövd *mys*

    ha en underbar dag
    kramen på sig

    SvaraRadera
  2. Va söööööööt!!

    SvaraRadera
  3. Vad gulligt! Jag älskar bebisar, doften, värmen, känslan.

    SvaraRadera
  4. Jag längtar också efter semestern.. hela 49 dagar ledigt och endast 12 eller om det var 13 semesterdagar på det.. kan det bli bättre..??

    Älskar sommaren med solen och värmen,, alla grillkvällar... åååååå.
    I år SKA vi bli klara i stugan också, så vi verkligen kan nyttja den till bristningsgränsen.

    Ha en underbar fortsättning på kvällen och en trevlig arbetshelg.. // Kramen

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)