torsdag 12 maj 2011

Bröllopsinbjudningar

Nu har vi två inbjudningar till bröllop, jättekul!! de sista kom i veckan och sker den 28 maj i Istanbul, den lär inte vi kunna gå på, lite mer planering behöver man ju. Synd är de för det hade jag gärna velat gå på.
Sen har vi ett stort bröllop i Tyskland i november och det ska vi försöka åka till, det blir en stor fest :)
Har inte varit på så många bröllop, de största problemet är vad ska man ha på sig?? ::)

Vilket muller det är ute, åskar för fullt, kanske därför man är så tung i huvudet! Ses!

9 kommentarer:

  1. Vilken söt inbjudan med figurerna! Som jag sagt tidigare, ta hjälp av din egna privata stylist! Kram

    SvaraRadera
  2. Skoj med bröllop =) Ny tävling på min matblogg - perfekt för de som gillar matlagning och bakning =)

    SvaraRadera
  3. vad trevligt med inbjudningar :) men förstås inte lika roligt om ni inte kan åka
    en fin dag till dig - kramar

    SvaraRadera
  4. Oh så roligt! Det och dop är det bästa!

    SvaraRadera
  5. Vilken söt inbjudan och vad roligt att få gå på bröllop.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul med bröllop! Det enda jag har varit på är mitt eget o mammas o pappas :p
    Jag hoppas på att lite vänner ska börja gifta sig snart. Fint att få resa lite på köpet också...

    Jag missade totalt att det åskade imorse :(

    SvaraRadera
  7. Vilket fint inbjudningskort!
    Du hittar säkert något. Ta något som du känner dig fin i , det är det viktigaste!

    SvaraRadera
  8. Jag ska också gå på bröllop i sommar :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  9. Åh va kul med bröllop! Det är ju inte så ofta det händer :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)