lördag 9 april 2011

Trevlig kväll

Vi hade en supertrevlig kväll hos Maria igår, hon bjöd oss på en välkomstdrink som var läskande god, jag fick ingen bra drinkbild fast jag tog fem bilder på den, jag var inte full!!

Sen hade hon gjort paj, små snittar, god sallad och hembakat bröd, jättegott!!
Jag var hemma redan kl.22 eftersom jag har min jobbarhelg nu och måste vara alert. Tänk att man ska bli så dålig i magen av rödvin, var uppe innan kl.5 idag så man lär väl vara trött. Lite illamående också så man tål inte mycket, nu har jag fått i mig gröt och kaffe så jag hoppas de vänder.
Tack för kvällen Maria!!

Ha en skön lördag!!

11 kommentarer:

  1. Så mysigt med lite träff med arbetskamraterna även om du skulle upp tidigt! Ha en bra lördag fina du!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du känner dig bättre och klarade av dagen! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre :) Men härligt att ni hade en trevlig kväll! Och ibland är det ju så att man får va snäll och gå hem när man har som roligast, viktigt att man är alert på jobbet ju!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej

    Hitta hit via fb-gruppen. Ser ut som om ni hade en rtrevlig kväll och jag kommer säkert tillbaka o kikar in hos dig

    //Kenneth

    SvaraRadera
  5. Låter som ni hade väldans trevligt =D Ha en bra jobb-lördag nu Anna!

    SvaraRadera
  6. Det var ju en toppenkväll. Ha en bra lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Kan vara värt detta måeende dagen efter för att få en trevlig afton. Det verkade du verkligen ha haft :)
    Hoppas du piggnar till under dagen och slipper illamåeendet Kram

    SvaraRadera
  8. Lät & såg väldigt trevligt ut ;0)
    Hoppas magen är på din sida nu...
    Ha det bäst rara..

    Kram

    SvaraRadera
  9. Rödvin sätter fart på många magar..
    Hoppas att du mår bättre nu.
    Det verkade som ni hade en supermysig kväll iallafall.
    kram

    SvaraRadera
  10. det låter som en supertrevlig kväll och jag såg ju drinken fastän du inte tycker att bilden blev bra
    kramar

    SvaraRadera
  11. Så mysigt :)
    kanske lite partysugen?
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)