lördag 16 april 2011

Min promenad

Min promenad på morgonen ser ju inte så lockande och kul ut, mötte inte en människa och kanske inte så konstigt för klockan vara bara sex när jag gick ut :) Men det gick bra och gå idag och kännner mig fortfarande pigg, måste vara solen som ger mig energi!

Jo men jag mötte ju en räv men då hann jag inte ta fram kameran och sen denna fågel som låg och sov som jag väckte.
Nu blir det och ladda mer med sol så får vi se hur jag gör med kvällen, vill både och, det är så där när man är velig.
Hejdå på en stund!

6 kommentarer:

  1. Har du gått på långledigt och redan ute och går kl 6 på morgonen??

    Snygga skor!! Promenerar du i dem? Vart har du köpt de?

    Trevlig helg,Vicki

    SvaraRadera
  2. Härligt med långpromenad.

    SvaraRadera
  3. De är nog inte många veckor kvar innan allt är grönt och ser mycket trevligare ut :)
    Här har de oxå promenerats idag men inte kl 6 på morgonen för då sov jag som bäst :)
    Jag ärju ingen morgonmänniska.

    Ha en härlig kväll
    kram

    SvaraRadera
  4. Den promenadvägen känns bekant! Jag är stolt över dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Herregud..kl 06 ?? Du är ju otrolig ! Snart är din väg i alla fall mer grön :)
    Hoppas din kväll blir underbar!!

    SvaraRadera
  6. vad duktig du är..skönare att promenera när man känner av solen oxå :)

    må så gott fina du !
    kramar

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)