söndag 7 februari 2010

Söndag = vilodag

Ayses orkidé

Ja nu har man varit hemma över ett dygn och man har vant sig vid snön igen, vi fick ju bra väderrapporter när vi var borta.
Idag har jag inte gjort mycket, varit till apoteket och köpt ansiktskräm, den gamla slängde jag där nere, varenda gram skulle vägas.
Har inte stor lust och åka med Ryanair igen, klart dom är billiga men dom tar ju betalt för allt annat sen, vi hade en väska med bara mat 15kg och sen en med kläder och annat + handbagage och det är inte mycket. Får man 1kg över vikt så får man betala ca 200 kr per kilo, vem vill göra det? Så vi klarade gränsen men 300 gram :)

Jag har avbokat tvättstugan i kväll för jag måst ju vila upp mig efter semestern, resa tar på krafterna, börjar ju jobba i morgon så jag bestämde mig för en slappardag.
Skönt att jag bara jobbar en dag och sen ledig 2 dagar, lite mjukstart.

Hoppas ni haft en bra helg och trevlig söndagskväll!

6 kommentarer:

  1. Får hälsa dig välkommen hem igen!! Har ni varit borta länge?? Ni ser ut att ha haft det jätte mysigt!!

    Börjar du jobba i morgon??

    Vicki

    SvaraRadera
  2. Vad härliga ställe, jag gillade taket där ni åt lunch i fredags... så läckert!

    Ja renoveringsbilder är kul, skapat en kategori .."Renovering" så Före och efter bilderna kommer i följd :P Fyndigt va ... *ASG*
    Ha en skön söndag och slappa... det ska jag strax göra..men först mat!
    Kramas

    SvaraRadera
  3. Bra att ta en vilodag för du har ju inte sovit så mycket när du var borta! Kram

    SvaraRadera
  4. börjar man bli gammal när man inte kan sova borta? :)

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder från Tyskland!
    Ha det gott!
    /Carina

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem! :D Ja, att resa tar på krafterna, vad skönt att du kunde slappa i dag.

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)