onsdag 3 februari 2010

Onsdagmorgon

I går kväll fick jag reda på att städerskan skulle komma efter åtta, så i morse när jag vakande klockan sex höll jag på glömma bort tiden, halvåtta blev de rusning till duschen, vet ju inte var hon börjar så man ville i allafall vara klädd.
Sprang sen upp och tog en dubbelkaffe som jag kunde njuta av, sen blev de en väntan innan Ayman kom upp, hon kom efter nio så hade man vetat de hade man inte behövt stressa.
Nu har vi precis avslutat frukosten, vi får dricka påtår med städerskan. :)

3 kommentarer:

  1. Vanligtvis är hon väl helt solo i huset så då behöver hon inte komma exakt! Det där kan väl inte ha varit stressigt för dig;)

    SvaraRadera
  2. Va härligt med städerska! men å andra sidan vet jag inte om jag vill ha någon annan som ska vara och fixa här hemma.... hmmm vilka lyxproblem jag fantiserar ihop! Ha ha:) Hoppas du hunnit vila upp dig innan ni ska hem!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt ni har det, jag blir mer och mer avundsjuk ..tihi. Jag vill också vara med :PPP
    Njut njut och njut lite till för alla oss som vill va med er :)
    Kramis till dig din lilla myshumla ♥

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)