måndag 22 februari 2010

Min lilla gris

Idag har jag hunnit med en hel del, man spar ju allt till sin sista lediga dag. Varför gör man de?
Jag ska försöka ändra på detta, ska ju jobba en dag bara och sen ledig tre igen och då ska jag inte spara allt till fredag. Planera heter de kanske som man måste lära sig.

Brukar ni också spara allt till sista minuten?

Sen kunde jag inte låta bli och fota Tyra när hon skulle sova, bilderna blir ju så roliga med en stor nos. Arg jag skulle bli om någon fota mig underifrån på min näsa :)

Nu ska jag ner till tvättis, ses snart!

12 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag älskar fötter på bebisar och så älskar jag nosen på hundar. Söt är han!!

    SvaraRadera
  2. Jo det är skönt att han är hemma men det va ganska skönt at vara själv oxå! Jag är en riktig enstöring;)
    Så söt hon är lilla Tyra:)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också o ha längre egen tid ibland :)

    SvaraRadera
  4. Jag skjuter aldrig upp nånting, för jag börjar aldrig;) Blev Tyra förvånad när du knäppte bilder?

    SvaraRadera
  5. Ja hon blev nog de för hon ser bra förvånad ut :)

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Ja, jag gjorde ett jätte fint kollage, men jag förtår inte hur jag får mitt kollage till min blogg..jag blir SÅ sur när jag inte förstår! :(
    HOppas du haft en fin dag i kylan!

    SvaraRadera
  7. Haha, vad taskigt att trycka upp kameran i nosen på henne så! Vilken tjej ser bra ut i den vinkeln?

    Sv: Brorsan är snart 22, men jag tror att han var 20 när han skrev på för att få utlandstjänst. Innan dess hade han gjort vanliga lupmen plus lite till (vet inte vad sakerna kallas).

    SvaraRadera
  8. ja de kanske inte var så snällt, ska försöka komma ihåg de till en annan gång :)

    SvaraRadera
  9. söta nosar får man fota lite hur som helst

    SvaraRadera
  10. Tycker jag med ansepanse :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)