lördag 9 januari 2010

"Cult" samlare

Mirran och jag tog en sväng på stan, först fika på Gredelin de hör ju till våra lördags turer. Sen gick vi ner till Tygriket och där ska dom nu sluta och sälja "Cult" saker, så man ville ha allt kändes det som, 50% var det nedsatt, får gå dit ner igen nästa vecka. Köpte denna burk vad jag nu ska ha i den :)
Klisterlappar fick man till burken så det är ju bara och välja, kan ju byta om man ändrar sig.

Sen blev det denna fina ljusstake, man har ju många värmeljushållare men kunde som sagt inte låta bli.
Nu ska jag ta en liten siesta, ses senare!

5 kommentarer:

  1. Hasta la vista! :D Burken ser ut till att kunna rymma mitt kaffe? ;D

    SvaraRadera
  2. Bra burk det där! Det blir ju lätt att köpa födelsedagspresent till dig:)

    SvaraRadera
  3. Älskar burkar, har alldeles för många. Men till slut så hittar man det optimala användningsområdet och blir så himla lycklig!!

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Du har en utmaning i min blogg :)

    SvaraRadera
  5. Hahahaha,, jag är oxå sån. Köper mycké för att det är såå snyggt och praktiskt, men till vad..??!! :o// hahaha.

    Detta du hade köpt var snyggt i alla fall.. // Kram Annelie

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)