tisdag 8 december 2009

Ser du stjärnan.....

Godmorgon, då har man snart varit vaken i två timmar, ätit yoghurt, druckit kaffe, duschat, vikt tvätt, läst ep och kollat igenom alla bloggar. Det gäller och vara effektiv på morgonen.

Jag ska ev. vara på möte kl.10 men de kan bli inställt pga av för få anmälningar, det är så att jag är med i en grupp som heter "Trivselfixarna" så vi och cheferna ska försöka få ihop alla kunder och anhöriga på en luciafika på torsdag men som sagt 4 anmälningar igår och vi kan ju inte stå 20 personal och några kunder. Det är ett dumt datum för det är ju så mycket lucia runt omkring som alla ska iväg på. Men vi får se om dom hör av sig kl.8, gör dom inte det så får jag åka iväg till kl.10.

Och blir jag ledig så kanske man kan ta en tur till Västerås och handla lite klappar, och då ev.en lunch med syrran :)

7 kommentarer:

  1. Ja, varför inte! Vi kan kolla med tredje syrran också:)

    SvaraRadera
  2. Ja, de kan vi göra, det händer ju inte alltför ofta att vi ses. Hör av mig! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack, blev förvånad över priset när jag hittade den, 30kr kostade den bara :)

    SvaraRadera
  4. God morgon! Oj vad du hunnit med mycket. Hade jag gått upp samma tid hade jag hunnit dricka kaffe och läsa bloggar eller jag hade kanske hunnit mer men inte orkat;) Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Stjärnan blev jätte fin. Visst var det den du köpte på den lilla affären i hörnet =) Kram

    SvaraRadera
  6. Sara, de är den från "hörnet" :). Så du hann spana hit i farten, kram

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)