tisdag 8 december 2009

Min dag

Jag åkte först till IKEA, Hälla innan jag skulle in till Västerås för och möta upp syrran, där blev de värmeljus, diskborste, galgar, servetter, teglas, tavelhylla, julklapp m.m.
Inne i stan hittade jag en ny mössa, den andra är lite varm just nu så jag får vänta med den till de blir lite kallare, den här var perfekt.
Sen mötte jag upp Kicki, andra syrran kunde tyvärr inte komma. Vi lunchade på Jensens Bofhus (danskt), de blev en biff med deras goda sås. Vi hann inte med någe shopping knappt för hon skulle jobba.
Åkte in till Elgiganten och Onoff på vägen hem för Ayman skulle ha en dvdi kabel, och det fanns ingen, eller jag hittade inte.
Var hemma efter 14.30 och då smakade de gott med kaffe.
Sen har de mest blivit slappa och nu väntar ju DHW :)
Tack för idag Kicki!

6 kommentarer:

  1. Du fick med dig många saker hem! Vi får väl planera för en gemensam shoppingdag framöver, för idag var det lunchen som var tanken! Kram

    SvaraRadera
  2. Mmm.. jag vill liksom har uppspaltat mellan de olika styckena.
    Hoppas att du kan hjälpa mig, blir tgokig på att det grötat ihop allt jag skriver.

    Ha det bäst.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  3. Fint handlat!!

    Hoppas kaffet smakade lika gött som alltid!

    SvaraRadera
  4. Kicki,klart vi ska ha en shoppingdag :)

    Annelie, ska försöka hjälpa dig :)

    Daniel, kaffet smakar alltid lika gott :)

    SvaraRadera
  5. Den var ju fin, har dock inte sett den andra ännu, men den här ser "ändå" normal ut.

    SvaraRadera
  6. Tack, "normal"??,man ska väl våga lite också :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)