söndag 6 december 2009

2a advent

Fort det går, idag tänder vi ju två ljus.
Jag har sagt flera i dagar nu att idag ska jag köpa julklappar, sen när jag kommer ner på stan hittar jag ingenting. Jag får nog lov och åka till Västerås den här veckan när jag blir ledig en dag.
Som sagt jag bor i en liten stad där det bara finns några få affärer som Åhléns, Lindex, HM, Dressman, Selma (tjej o dam), några små presentbutiker och en bokhandel.
Det är ju inte konstigt att alla flyr stan för och handla i större städer.
Som tur är har vi nära till Västerås, Uppsala och Stockholm.

2 kommentarer:

  1. Ja nu går det fort:) Du får internetshoppa eller kika efter tips på internet. Det brukar jag göra. Ha en härlig 2a advent, kram!

    SvaraRadera
  2. Det bästa är om man först bestämmer vad som ska köpas, och till vem, sen kan man ut och leta!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)