torsdag 26 november 2009

Svimma inte nu

Det är så att Karina och jag kom iväg på träning efter jobbet idag, vi slutade ju redan kl.13 så det passade ju kanon.
Vi har haft 5 månaders uppehåll, de liksom bara rann ut i sanden efter sommaren men nu är vi igång och vi känner oss så duktiga. Det har varit många veckors planering om när vi ska träna, vet ej riktigt varför, latmasken som finns där inne har sagt ifrån......

Så nu sitter jag här nyduschad och ska dricka kaffe, vi får väl se om de blir någe bullar idag, om tjejerna har lust.


Åhhhh va jag känner mig nöjd nu :)

7 kommentarer:

  1. Vad duktiga ni var. Nu är du förtjänt av din kaffe kopp =) Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Sara! vi ses på lördag, kramis

    SvaraRadera
  3. Visst känner man sig duktig när man presterat så. Själv kommer jag itne ens ihåg hur det va;) Kul att se nån mer namne som stavar sitt namn med K, det gör jag med;)

    SvaraRadera
  4. Min äldsta tjej stavar också med K, Karoline.
    Det känns fortfarande bra efter träningen :)

    SvaraRadera
  5. Jättebra!! Fortsätt så, även när det är grymt tråkigt och latmasken visar sig. En mask ska väl inte vinna över dig?

    Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Eva, jag ska vinna över masken :) lovar, ha ha

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)