måndag 30 november 2009

Måndag igen

Godmorgon! så var de måndag igen, min söndag blev en riktig slappardag. Vi tänkte gå en sväng på julmarknaden men vädret var ju allt för tråkigt så vi stannade hemma i stället.
Jossan och jag nös och snorade ikapp här hemma, jag började redan i lördagskväll, och igår var de ännu värre. Somnade redan kl21 till Playa de Sol,får kika på fortsättningen idag.
Hoppas ni andra haft en trevlig advent.
Idag jobbar jag heldag men ledig i morgon så det ser jag fram emot igen, då blir det nog lite julklappsinköp, måste börja nu för jag tycker inte om och spara det till sista veckan.
Ha en bra måndag!

3 kommentarer:

  1. God morgon! Här har vi haft en lugn och mysig helg. Hoppas snorandet och nysandet ger med sig så du inte åker på nåt lagom till jul. Ha en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hopp,
    Ja advent blev mysigt, har en riktigt slapp dag i dag... njuter av att va själv och funderar på grabba tag i min bok och lägga mig i soffan och läsa :)
    Sååå skönt.
    Ha en fin dag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Måste börja göra listor, sen är det bara att sätta fart!

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)