tisdag 1 september 2009

1 september

Jag satt här efter kl.5 idag, och det var så mörkt och mysigt så jag tände några ljus och satt och mös. Men jag myser ju inte lika mycket nu när hösten är på väg, eller hösten är ju fin men inte vintern som kommer sen, jag hatar verkligen kylan. Fast vintrarna här är inte så kalla längre, som tur är.
Idag är det min sista lediga dag och sen så börjar jobbet igen, tur att jag har en semestervecka och se fram emot senare. Sen så ska jag klippa mig, håret är som svinto efter duschen, då är det väl dags. Nu ska jag fixa lite kaffe.

4 kommentarer:

  1. Det ser jättemysigt ut! Jag hatar också verkligen kylan! Nu förtiden har vi i alla fall varmt i huset!

    SvaraRadera
  2. Det var jättemysig. Tur att ni fått upp värmen i huset. Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är lite mysigt nu när man kan börja tända ljus! :)

    SvaraRadera

Nu blir jag glad :)